BolognaJambatan naik TaibianApa prestasi fizikal

  • masa pelepasan:2024-04-09 15:57:50
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:106
  • Penerangan pantas:

    Bologna, membuat ia mudah untuk memuatkan dan memuatkan barang. Mainly used for loading and unloading goods in logistics, postal

Kandungan artikel
membuat ia mudah untuk memuatkan dan memuatkan barang. Mainly used for loading and unloading goods in logistics, postal and telecommunications, transportation, electricity, industry and mining, enterprises, etc. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Kendaraan sudah ditempatkan, valve kembalinya dilepaskan,BolognaBridge boarding forklift bergerak, dan piring bibir terletak dengan lancar di belakang kenderaan. Jembatan dan kenderaan telah diatur dengan selamat dengan rantai. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak berada di bawah kekuatan dan kelas boleh bermula. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Selepas selesai tugas, lepaskan rantai tetap, tekan kenderaan untuk memanjat jembatan naik, dan tetapkan semula jembatan naik.

Sudah tentu, kerana penghantaran sering, masa operasi panjang, dan kapasitas pembawa besar, kualiti jambatan boarding hidraulik tetap telah diuji dengan kuasa. Berdasarkan analisis pasar, editor di atas memberikan beberapa cadangan kepada musuh yang telah menggunakan jambatan boarding hidraulik tetap, dan memberi perhatian kepada beberapa kemajuan dalam proses aplikasi.

BolognaBerikut adalah perkenalan singkat untuk penyimpanan minyak hidraulik di jambatan boarding hidraulik tetap untuk julat luas pengguna: apabila menghentikan drum minyak hidraulik dan mengisi, perlu mencapai tiga laluan dan lulus apabila menerima minyak; Penapis semasa putaran tong: Apabila mengisi bahan bakar peralatan, ia terlalu sejuk untuk memastikan pembersihan mulut baldi, port suntikan minyak, tong minyak, dll., untuk mencegah kemudahan memasuki port minyak dan membentuk pembersihan minyak hidraulik.

Kedua, sebagai peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang dari platform dan keluar forklift langsung ke dalam pengangkutan, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan pengangkutan untuk memenuhi pengangkutan barang

MwanzaBahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

Kawasan: undang-undang ini digunakan untuk naik dan menyimpan jambatan kenderaan ..


BolognaJambatan naik TaibianApa prestasi fizikal



Peraturan keselamatan untuk penggunaan platform kerja jenis gunting tinggi semakin dikenali dan digunakan secara luas di China. Sementara kerja tinggi membawa kesenangan untuk kerja kita,BolognaJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetap, kita perlu menghadapi beberapa bahaya keselamatan, seperti mencegah pembukaan, menggaruk kejutan elektrik, dan aspek lain dari platform pembukaan jenis gunting di lokasi pembinaan. Dalam terma elektrik pembangunan, seseorang yang ditugaskan diperlukan untuk mengendalikan penggunaan elektrik. Menurut pemberitahuan jabatan teknik, elektrik patut dipimpin dari titik kuasa yang ditentukan ke kabinet pembangunan pembangunan. Selain itu, sambungan tidak dibenarkan.

Dengan menggunakan pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai kuasa, penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran.

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan jambatan papan, seperti memeriksa sama ada saluran paip bahan bakar rosak atau bocor minyak, dan sama ada kacang yang menyambung komponen terlepas. Projek profesional termasuk: Fabrik Dengqiao dan perniagaan lain yang berkaitan.

jumlah kosKerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, ton, dll. ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!

Akhir: Jembatan naik: Oleh itu, forklift dan trak tersedia di atas kapal untuk memuatkan dan memuatkan mudah. Akhir pertama dan terakhir jambatan naik: jambatan di akhir kenderaan yang mendaki ke atas, iaitu, akhir kereta yang menyambung; ekornya merujuk ke hujung tanah di mana jambatan naik telah dibuang.

Penjagaan dan penjagaan harian jambatan penerbangan hidraulik memerlukan pegawai yang ditugaskan untuk periksa secara peribadi struktur kurungan dan panel dekoratif untuk keadaan yang baik. Minyak dan mentega ditambah ke gudang dan komponen setiap bulan. Bahagian yang terluka secara peribadi diperiksa, dipelihara, diperbaiki, dan diganti setiap bulan, terutama untuk komponen yang sering bergetar dan memakai kuat. Selain itu, untuk wayar, perhatian istimewa perlu diberikan kepada komponen ini, Peribadi periksa sama ada kabel sudah tua dan sama ada ada ada kerosakan atau kebocoran. Ia diperlukan untuk menggantikan wayar yang tua pada masa yang tepat untuk mencegah kerosakan peribadi disebabkan kebocoran. Lift bekalan kilang patut dipilih sebanyak yang mungkin dengan struktur pemasangan sederhana penggunaan yang sesuai,BolognaJembatan naik bergerak hidraulik, kapasitas pembawa muatan besar, dan keuntungan-keuntungan tinggi, untuk memenuhi keperluan penggunaan yang dijangka.


BolognaJambatan naik TaibianApa prestasi fizikal



Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.

Setiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiasistem penyimpanan patut ditetapkan untuk jenis campuran, Ia diperlukan untuk mengisi label dengan cara yang tepat dan melakukan pengumpulan dan ujian biasa: Untuk memastikan kualiti produk minyak yang keluar dari gudang, diperlukan untuk melakukan tujuh pemeriksaan biasa inventori minyak hidraulik. Setiap produk minyak yang tidak berkualifikasi yang ditemui selepas ujian seharusnya dibuang dengan cara yang tepat dan bekas seharusnya tidak digunakan untuk pembersihan biasa. Kanting yang mengandungi minyak hidraulik seharusnya dibersihkan secara biasa, ia juga kompleks dan rosak. The primary reason for the fixed hydraulic boarding bridge is that its operating principle and structural characteristics are not clear, and its preventive maintenance is not very clear. Jembatan penerbangan tetap untuk perbaikan dan penyelamatan yang sesuai. Ia tidak akan mempengaruhi operasi normal peralatan.

Apabila menggunakan jambatan boarding untuk memuatkan dan memuatkan, memuatkan dan memuatkan mengikut muatan bernilai, dan jangan terlalu berat. Jika berat berlebihan berlaku, ia akan membuat sistem hidraulik berjuang semasa proses angkat dan bahkan menyebabkan deformasi tubuh silinder hidraulik, seperti Mesin Shanghai Niuli. Jika deformasi adalah berat yang menyebabkan ruang dan lekasan minyak keluar. Ini memerlukan mencari pembuat profesional untuk penyelamatan, satu- satunya pilihan adalah untuk menggantikannya dengan satu yang baru.

BolognaJembatan penerbangan hidraulik terutama dibuat dari plat besi tebal anti slip semasa proses produksi dan produksi, dan semua peralatan boleh menyediakan ciri-ciri anti slip yang baik ke tahap tertentu dalam operasi dan aplikasi. Jembatan muatan tekan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya mencipta jembatan antara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Kendaraan pengangkutan seperti forklift elektrik boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan muatan mass a barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan muatan. Dengan cara itu, peranti boleh melepaskan butang valv balik semasa proses menurunkan, dengan itu mengurangkan berat peranti.

Untuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.

Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.


BolognaMaklumat produk lain
  • ZhenjiangFungsi pengubah utama dalam kilang kuasaApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka ben

    ZhenjiangFungsi pengubah utama dalam kilang kuasaApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka ben

  • Bandar DandongGambar pemasangan pengubah kuasaCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perlu Diperhatik

    Bandar DandongGambar pemasangan pengubah kuasaCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perlu Diperhatik

  • Bandar ShaoguanGambar pengubah kuasaCara terbuka yang betul

    Bandar ShaoguanGambar pengubah kuasaCara terbuka yang betul

  • ynzGambar pengubah kuasaCara meningkatkan kecekapan keseluruhan

    ynzGambar pengubah kuasaCara meningkatkan kecekapan keseluruhan

  • ZhuozhouGambar pengubah kuasaKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan

    ZhuozhouGambar pengubah kuasaKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan

  • VillebanPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriKomposisi kimia dan ciri-cirinya

    VillebanPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriKomposisi kimia dan ciri-cirinya

  • VillebanRampa Lantai MudahFungsi dan kelebihan utama

    VillebanRampa Lantai MudahFungsi dan kelebihan utama

  • GuangdongJembatan naik hidraulik bergerakVolatiliti pembawa

    GuangdongJembatan naik hidraulik bergerakVolatiliti pembawa

  • segera:Peringatan: Maklumat BolognaJambatan naik TaibianApa prestasi fizikal memberi anda BolognaJambatan naik TaibianApa prestasi fizikal oleh syarikat kami, perkhidmatan BolognaJambatan naik TaibianApa prestasi fizikal dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BolognaJambatan naik TaibianApa prestasi fizikal, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BolognaJambatan naik TaibianApa prestasi fizikal. BolognaJambatan naik TaibianApa prestasi fizikal di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BolognaJambatan naik TaibianApa prestasi fizikal, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!